Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
Linkki verkkoaineistoon
(Turun yliopisto)
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Lusaka district |
---|---|
Ulkoasu |
178, [3] s. : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Väitöstyö oli osa laajempaa tutkimushanketta, joka tunnetaan nimellä Sambian lasten lukutaidon tuki -hanke (Reading Support for Zambian children) RESUZ. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2014
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia, 2014 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology, and social research, 503. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House). |
Lisätiedot | Jacqueline Jere-Folotiya |
Verkkoaineisto |
Jere-Folotiya, Jacqueline. Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition 978-951-39-5801-5 9789513958015 (PDF) |
ISBN |
978-951-39-5800-8 pehmeäkantinen |