Haku

The Marketing Strategy of Watsons Your Personal Store Chain in China

QR-koodi

The Marketing Strategy of Watsons Your Personal Store Chain in China

Tämän tutkimuksen tarkoitus on tarkistaa täyttääkö Watsons Your Personal Storen markkinointi strategiat asiakkaiden tarpeet. Tutkimuksen aiheita ovat löytää Watsons Your Personal Storen markkinointi strategiat ja selvittää ovatko Watsons Your Personal Storen asiakkaat tyytyväisiä yrityksen markkinointiin. Teoria osiossa, tekijä antaa lyhyen johdannon kuluttaja käyttäytymiseen, markkinointi strategiaan, markkinoiden jakautumiseen, tuote sijoitteluun, myynninedistämis ja mainos strategiaan, ja myymälä strategiaan, johon tämä tutkimus perustuu. Sekä määrällistä, että laadullista menetelmää käytetään tässä tutkielmassa. Tekijä suoritti internet haastattelun yhden Watsons Your Personal Storen myyntiedustajan kanssa saadakseen tietää hieman lisää markkinointi strategioista. Sähköinen kyselylomake suunniteltiin E-lomakkeella ja sata vastausta kerättiin. Kyselylomakkeen tarkoitus on löytää ovatko Watsons Your Personal Storen asiakkaat tyytyväisiä yrityksen markkinointi toimiin. Empiiriset havainnot osoittavat että vastaajat ovat tyytyväisiä suurimpaan osaan Watsons Your Personal Storen markkinointi toimista, kuten ostos olosuhteisiin, myymälän tuote asetteluun, myymälän sijaintiin, tuotteiden valikoimaan, palvelu asenteeseen ja myynnin mainostukseen. Kuitenkin, muutamat vastaajista toivovat että Watsons Your Personal Storen hinnat voisivat olla alhasempia, ja mainontaa voisi olla enemmän.

Tallennettuna: