Haku

How tour operators promote Mauritius as a tourist destination

QR-koodi

How tour operators promote Mauritius as a tourist destination

Tässä työssä tarkoituksena oli tutkia, mitkä ovat matkanjärjestäjien roolit, millä keinoin Mauritiusta markkinoidaan kun kilpailu alalla on suurta, työskentelevätkö matkanjärjestäjät yksin vai saavatko he apua valtiolta, mille kohdealueille Mauritiusta markkinoidaan, mitä asioita kampanjoissa korostetaan ja miksi. Tutkin myös minkäläisia vaikeuksia yritykset kohtaavat yrittäessään täyttää asiakkaidensa tarpeet. Työn oli tukia, miten matkanjärjestäjät markkinoivat Mauritiusta matkakohteena. Mauritiukselle suuntautuva turismi kasvaa nopeasti, mutta niin kasvavat myös turistien odotukset palvelun ja ympäristön korkeasta tasosta. Matkakohteiden haasteena on kehittää palvelua, ympäristöä ja tuotteita, jotka tyydyttävät sekä ensimmäistä kertaa Mauritiukselle matkustavan että uudestan palavan turistin tarpeet. Turismi on aina kiinnostanut minua, sillä olen usein miettinyt, miten pienikokoiselle saarellemme saapuu valtaisia määriä turisteja. Aikaisemmin Mauritiuksen talous on ollut riippuvainen tekstiiliteollisuudesta ja sokerintuotannosta, mutta nykyään myös turismista. Tutkimuksen pääkohteita ovat matkakohde, sen johtaminen, turismin edistäminen ja matkanjärjestävät.

Tallennettuna: