Haku

Statement Belt : asusteiden ja markkinoinnin trendien kartoitus Veniz Oy:lle

QR-koodi

Statement Belt : asusteiden ja markkinoinnin trendien kartoitus Veniz Oy:lle

Opinnäytetyö Statement Belt -Asusteiden ja markkinoinnin trendien kartoitus Veniz Oy:lle on katsaus asustetrendeihin syys-talvisesongille 2015. Työ esittelee myös markkinoinnin trendejä ja ideoita suomalaisesta naudan nahkasta valmistetun vyömalliston markkinointiin ja lanseeraukseen.

Työssä käsitellään, miten soveltaa kansainvälisiä asustetrendejä suomalaisille asiakkaille suunnitelluissa tuotteissa. Millaisia erityisvaatimuksia suomalaisella asiakkaalla on? Miten trendit Suomessa eroavat kansainvälisistä trendeistä ja mitä niillä on yhteistä? Miten soveltaa trendejä tuotesuunnittelussa laajalle suomalaiselle asiakaskunnalle?

Lisäksi työssä pohditaan markkinoinnin trendejä ja mitä tulee ekologisten ja eettisten tuotteiden markkinoinnissa huomioida. Miten vyömallisto lanseerataan onnistuneesti ja miten muista voisi ottaa mallia? Entä onko kotimaisesta nahkasta valmistetulle vyömallistolle markkinarakoa jälleenmyyjien myymälöissä? Myös ajan ja markkinoiden tilanteen vaikutusta käsitellään.

Opinnäytetyössä esitellään trendikartoituksen pohjalta tehtyjä tuoteluonnoksia naisten ja miesten huiveihin ja vöihin sekä päädytään toteamaan, että asiakasyrityksen kaavailemalle vyömallistolle olisi markkinarakoa ja tarjotaan ehdotuksia, miten sitä tulisi markkinoida, jotta lanseeraus onnistuu ja mallistosta muotoutuu hyvin myyvä brändi.

Tallennettuna: