Oppilaat mukaan teknisen työn luokan riskien tunnistamiseen
Finna-arvio
Oppilaat mukaan teknisen työn luokan riskien tunnistamiseen
Kettunen_Martikainen.pdf
(Laurea-ammattikorkeakoulu - Theseus)
Jokaisen kouluyhteisön jäsenen osallistuminen turvallisuuden parantamiseen on yksi keskeisistä riskiperusteisen turvallisuusjohtamisen tavotteista. Oppilaita osallistava turvallisuusjohtaminen opetuksessa on oiva keino saada turvallisuus näkyväksi. Kun oppilaat otetaan mukaan vaarojen tunnistamiseen, lisääntyy heidän turvallisuustietoisuutensa ja kyky tunnistaa vaaran paikkoja.
Artikkelissa kerrotaan Hazard Mapping -menetelmän hyödyntämisestä käsityölokan turvallisuuden parantamiseksi neljännen luokan oppilaiden kanssa.
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Sarja | 4 |
Aiheet | |
ISSN |
1459-7276 |