Haku

Tieto-, neuvonta- ja ohjaustoiminnan (TNO) hyviä käytänteitä

QR-koodi

Tieto-, neuvonta- ja ohjaustoiminnan (TNO) hyviä käytänteitä

Tieto-, neuvonta- ja ohjaustoimintaa (TNO) ja palveluja on kehitetty Lapissa eri verkostojen kanssa yhteistyössä jo noin 10 vuoden ajan. Tässä koosteessa tuodaan esille kehittämistyön kautta syntyneitä olemassa olevia hyviä käytänteitä. Julkaisun tarkoituksena on tehdä näkyväksi tutkimus- ja kehittämistyön avulla saatuja tuloksia, jotka ovat nivoutuneet osaksi organisaatioiden normaalia toimintaa. Julkaisu on tarkoitettu luettavaksi kaikille, jotka ovat kiinnostuneita kehittämishankkeiden tuloksista ja erityisesti TNO-toiminnan tuloksista ja käytössä olevista hyvistä käytänteistä.

Tallennettuna: