Haku

Internet-markkinoinnin kehittäminen yrityksessä : Case AutoPro

QR-koodi

Internet-markkinoinnin kehittäminen yrityksessä : Case AutoPro

Opinnäytetyön aiheena oli autojen varaosa-, huolto- ja korjaamopalveluita tarjoavan yrityksen Internet-markkinoinnin kehittäminen, painottaen erityisesti sosiaalista mediaa, sähköpostimarkkinointia ja hakukonemarkkinointia. Toimeksiantajalla, AutoProlla on kaksi toimipistettä: toinen Kuusankoskella ja toinen Kouvolan Korjalassa. Yrityksellä ei ollut aikaisempaa kokemusta Internet-markkinoinnista, verkkosivuja lukuun ottamatta.

Toiminnallisessa opinnäytetyössä käsiteltiin yrityksen Internet-markkinoinnin kehittämistä teoriaosuudessa ja käytäntöön perustuvassa osuudessa. Aihe oli rajattu Facebookiin, hakukonemarkkinointiin sekä sähköpostimarkkinointiin ja sen suunnittelemiseen. Yritykselle opastettiin, kuinka käynnistää sähköpostimarkkinointi. Työn tietolähteinä käytettiin aiheeseen liittyviä kirjoja ja Internet-sivuja sekä haastatteluita.

Tallennettuna: