Haku

Monan ja Mona-Tivolin asiakastyytyväisyys

QR-koodi

Monan ja Mona-Tivolin asiakastyytyväisyys

Opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyystutkimus Monaan ja Mona-Tivoliin. Mona ja Mona-Tivoli ovat kauneudenhoitoalan yrityksiä. Opinnäytetyö koostuu teoreettisesta osasta sekä varsinaisesta empiirisestä osasta. Tutkimuksen avulla oli tarkoitus selvittää liikkeiden asiakastyytyväisyys sekä selvittää mahdollisia parannuksen kohteita. Tutkimusta ei ole rajattu tiettyyn asiakaskuntaan vaan tutkimukseen saivat osallistua kaikki halukkaat. Asiakkailla oli myös mahdollisuus tuoda esiin omia kehittämisehdotuksia. Teoreettinen osa muodostuu asiakastyytyväisyyden eri osatekijöistä. Empiirinen osa on toteutettu kyselylomakkeen avulla, jonka asiakkaat saivat täyttää samalla kun asioivat liikkeessä. Lomakkeita oli jaossa 60 kappaletta molemmissa liikkeissä, eli yhteensä 120 kappaletta. Asiakkaat suhtautuivat positiivisesti kyselyyn, ja näin ollen 115 lomaketta saatiin täytettynä takaisin. Saadut tulokset kertovat, että Monan ja Mona-Tivolin asiakkaat ovat hyvin tyytyväisiä saamaansa palveluun. Tuloksista tuli myös ilmi mahdollinen kehittämisen kohde.

Tallennettuna: