Haku

FINVAn markkinointiviestinnän toteutus syksyn 2017 tarjonnalle

QR-koodi

FINVAn markkinointiviestinnän toteutus syksyn 2017 tarjonnalle

Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan FINVAn markkinointiviestintää KYC & AML (Know Your Customer & Anti-money Laundering) seminaarien ja muun koulutustarjonnan näkökulmasta. Tarkoituksena oli tehdä vuoden 2017 syksyn tarjonnalle mahdollisimman kattava markkinointiviestintä, niin koulutuksiin tauoille, nettisivuille, asiakasyritysten omaan intranettiin sekä asiakaskäynneille vietävään myyntimateriaaliin ja myyntimateriaalin nopeaan ja helppokäyttöisyyteen käynnin aikana.

FINVA on finanssikoulutusta myyvä yritys, joka kouluttaa finanssialan ihmisiä, niin pankki-, vakuutus- kuin sijoitusmaailmasta. FINVA oli aluksi osa FK:ta (Finanssialan keskusliitto), jonka jälkeen se irtautui omaksi yrityksekseen, jonka jälkeen AaltoEE (Allto University Executive Education) osti FINVAn osake-enemmistön.

Opinnäytetyön toisessa luvussa käydään läpi mitä markkinointiviestintä on, mitä se pitää sisällään ja millaisia keinoja markkinoijilla on käytössään tehdessään markkinointiviestintää. Kolmannessa luvussa käydään läpi tehtyjä markkinointitoimenpiteitä. Tämä pitää sisällään itselle tehdyt työkalut, mitä kanavia tuli käytettyä sekä miltä se näyttää missäkin kanavassa.

Neljännessä luvussa käydään läpi opinnäytetyöntekijän omia ajatuksia, mielipiteitä, kehitysehdotuksia sekä arviointia tehdystä työstä, omasta oppimisesta sekä opinnäytetyöprosessista.

Tallennettuna: