Tietueen sitaatit
APA-viiteBerglund, J., yliopisto, V., Vaasa, U. o., yksikkö, M. j. v., & Communication, S. o. M. a. (2020). MOTIVATIONS BEHIND CUSTOMER ENGAGEMENT BEHAVIOR ON SOCIAL MEDIA: The mediating role of culture.
Chicago-tyylinen lähdeviittausBerglund, Jemina, Vaasan yliopisto, University of Vaasa, Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö, ja School of Marketing and Communication. MOTIVATIONS BEHIND CUSTOMER ENGAGEMENT BEHAVIOR ON SOCIAL MEDIA: The Mediating Role of Culture. 2020.
MLA-viiteBerglund, Jemina, et al. MOTIVATIONS BEHIND CUSTOMER ENGAGEMENT BEHAVIOR ON SOCIAL MEDIA: The Mediating Role of Culture. 2020.
Harvard-tyylinen lähdeviittausBerglund, J., yliopisto, V., Vaasa, U. o., yksikkö, M. j. v. & Communication, S. o. M. a. 2020. MOTIVATIONS BEHIND CUSTOMER ENGAGEMENT BEHAVIOR ON SOCIAL MEDIA: The mediating role of culture.