Use of internet marketing capabilities in internationalization of small Finnish enterprises
Use of internet marketing capabilities in internationalization of small Finnish enterprises
Tutkimuksen tavoitteena on kuvailla Internetiin pohjautuvien teknologioiden käyttöä pienten suomalaisten yritysten kansainvälistymisessä. Erityisesti ulospäin suuntautuvaa Internetin käyttöä tarkastellaan. Tätä tarkastellaan Internet-markkinointikyvykkyyksien perspektiivistä ja pienyritysten kansainvälistymisen kontekstissa. Sen lisäksi tarkastellaan Internet-markkinointikyvykkyyksien käytön hyötyjä ja haasteita kansainvälistymisessä.
Tulokset paljastavat, että tärkein käyttökohde Internet-markkinointikyvykkyyksille pienten suomalaisten yritysten kansainvälistymisessä on kansainvälinen asiakashankinta. Verkkomainonnalla nähdään olevan suurimpia rooleja tässä kontekstissa. Haasteina nähdään kansainvälinen asiakashankinta sekä kykyjen löytäminen onnistuneeseen ja luovaan Internet-teknologioiden käyttöön. Hyötyinä tässä kontekstissa nähdään globaali tavoitettavuus, nopeus ja välittömän suhteen luonti asiakkaan kanssa.
Ulkoasu |
86 |
---|---|
Kieli |
englanti |
Aiheet |