"Näyttää siltä, että integraatiota ajetaan kuin käärmettä pyssyyn" : Kotkan ja Tampereen luokanopettajien ja erityisluokanopettajien kokemuksia ja näkemyksiä fyysisestä luokkaintegraatiosta peruskoulun vuosiluokilla 1-6 emu- ja dysfasiaopetuksessa
"Näyttää siltä, että integraatiota ajetaan kuin käärmettä pyssyyn" : Kotkan ja Tampereen luokanopettajien ja erityisluokanopettajien kokemuksia ja näkemyksiä fyysisestä luokkaintegraatiosta peruskoulun vuosiluokilla 1-6 emu- ja dysfasiaopetuksessa
Tallennettuna:
Ulkoasu |
[6], 79 s. |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
[S.l.] :
N. Kariluoto : L. Pelkonen,
2001.
|
Opinnäyte | Pro gradu -työ : Tampereen yliopisto, opettajankoulutuslaitos, Hämeenlinna, 2001 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Nina Kariluoto, Liisa Pelkonen |