Aktiivitaulun käyttäjäystävällisyydestä
Aktiivitaulun käyttäjäystävällisyydestä
URN:NBN:fi:jyu-201602231665.pdf
(Jyväskylän yliopisto - JYX)
Tutkielmassa kartoitettiin Järvenpään kaupungin ala- ja yläkoulujen opettajien mielipiteitä eri aktiivitaulumerkkien käyttäjäystävällisyydestä. Tutkimus toteutettiin kyselytutkimuksena. Tutkimuksessa käytettiin menetelmänä pääkomponenttianalyysia, jatkoanalyysina pääkomponenttipisteitä ja avoimia kysymyksiä aktiivitaulumerkkien ongelmista. Pääkomponenteiksi valittiin käyttö, ongelmat sekä koulutus ja tuki. Tulosten perusteella aktiivitaulu koettiin käyttäjäystävälliseksi laitteeksi ja aktiivitaulujen välillä ei ollut merkittäviä eroja. Tutkimuksen tuloksena näyttäisi siltä, että käyttäjät toivoisivat lisää koulutusta ja tukea.
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Aiheet |