Exploring the possibilities of Dalcroze-based music education to foster the agency of students with special needs : a practitioner inquiry in a special school
Exploring the possibilities of Dalcroze-based music education to foster the agency of students with special needs : a practitioner inquiry in a special school
Linkki verkkoaineistoon
(Turun yliopisto)
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
136 sivua, 73 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
fin eng |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja neljä eripainosta. |
Julkaisija |
Oulu :
University of Oulu,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Oulun yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede, 2020 |
Sarja | Acta Universitatis Ouluensis, E, Scientiae rerum socialium, ISSN 0355-323X; 190. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Tampere : PunaMusta |
Lisätiedot | Katja Sutela |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa) |
9789526225876 |
ISBN |
978-952-62-2586-9 nidottu |