Assessing and validating early grade teachers' knowledge of vowel letter sounds of transparent Zambian Bantu languages using computer based GraphoLearn technology
Assessing and validating early grade teachers' knowledge of vowel letter sounds of transparent Zambian Bantu languages using computer based GraphoLearn technology
978-951-39-8129-7_vaitos17092020.pdf
(Jyväskylän yliopisto - JYX)
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (102 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia, 2020 |
Sarja | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 209. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Christopher Kyakukaisha Yalukanda |
Painettu |
f20211576 |
ISBN |
978-951-39-8129-7 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |