The gray zone in marketing : consumer responses to influencer marketing
The gray zone in marketing : consumer responses to influencer marketing
Tallennettuna:
Ulkoasu |
v, 95 sivua, 65 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
ruotsi |
Huomautukset |
Sammanfattningsdel + 4 artiklar. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja neljä eripainosta. På titelsidan även: International Marketing, Faculty of Social Sciences, Business and Economics, Åbo Akademi University. |
Julkaisija |
Åbo, Finland :
Åbo Akademi University,
2019.
|
Opinnäyte | Doktorsavhandling : Åbo Akademi, Fakulteten för samhällsvetenskaper och ekonomi, Internationell marknadsföring, 2019 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Turku, Finland : Painosalama Oy |
Lisätiedot | Carolina Stubb |
Onlineresurs (sammanfattningsdel, PDF) |
9789521238314 |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa) |
978-952-12-3831-4 |
ISBN |
978-952-12-3830-7 nidottu |