Opetuksen pedagogiset lähtökohdat ja osaamiseen perustuva arviointi Satakunnan ammattikorkeakoulussa
Finna-arvio
Opetuksen pedagogiset lähtökohdat ja osaamiseen perustuva arviointi Satakunnan ammattikorkeakoulussa
2019_B_22_SAMK_Opetuksen_pedagogiset_lahtokohdat.pdf
(Satakunnan ammattikorkeakoulu - Theseus)
2019_B_22_SAMK_Opetuksen_pedagogiset_lahtokohdat.pdf
(Satakunnan ammattikorkeakoulu - Theseus)
Tallennettuna:
Ulkoasu |
33 sivua ; 30 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
Pori :
Satakunnan ammattikorkeakoulu,
2019.
|
Sarja | Satakunnan ammattikorkeakoulu, Sarja B, Raportit, ISSN 1457-0696; 2019, 22. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Ulvila : Plusprint |
Lisätiedot | toim. Eeva-Leena Forma |
Verkkoaineisto |
978-951-633-302-4 |
ISBN |
978-951-633-301-7 nidottu |