Procedural Content Generation in Games
Finna-arvio
Procedural Content Generation in Games
Tallennettuna:
Ulkoasu |
XVI, 237 p. 103 illus., 57 illus. in color. online resource |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Julkaisija |
Cham :
Springer International Publishing,
2016.
|
Sarja | Computational Synthesis and Creative Systems, ISSN 2509-6575 |
Dewey-luokitus |
006.3 |
Aiheet | |
Lisätiedot | by Noor Shaker, Julian Togelius, Mark J. Nelson |
Painettu |
9783319427140 |
ISBN |
9783319427164 |
DOI | 10.1007/978-3-319-42716-4 |
Pääsy | Aineisto on käytettävissä Jyväskylän yliopiston verkossa |
Huomautukset |
SpringerLink eBooks |
Standarditunnukset |
doi 10.1007/978-3-319-42716-4 |