(Dis)empowering assessment? : assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies
(Dis)empowering assessment? : assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies
978-951-39-7178-6_vaitos07102017.pdf
(Jyväskylän yliopisto - JYX)
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Disempowering assessment? Assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (144 sivua, 24 numeroimatonta sivua, 104 sivua useina numerointijaksoina) Yhteenveto-osa ja 5 eripainosta julkaistu myös painettuna |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2017.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, englannin kieli, 2017 |
Sarja | Jyväskylä studies in humanities, ISSN 1459-4331; 329. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Pirjo Pollari |
Painettu (yhteenveto-osa ja 5 eripainosta) |
978951397779 |
ISBN |
978-951-39-7178-6 pdf |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |