Tietokoneavusteisen nopeutetun lukemisharjoittelun vaikutus lukemissujuvuuteen ja -motivaatioon 2.-6.-luokkalaisilla oppilailla, joilla on haasteita lukemissujuvuudessa
Tietokoneavusteisen nopeutetun lukemisharjoittelun vaikutus lukemissujuvuuteen ja -motivaatioon 2.-6.-luokkalaisilla oppilailla, joilla on haasteita lukemissujuvuudessa
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (52 sivua) |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
Jyväskylä,
2013.
|
Opinnäyte | Pro gradu -työ : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden laitos, erityispedagogiikka |
Aiheet | |
Lisätiedot | Hanna Härkänen ja Johanna Vilola |
Järjestelmävaatimukset |
World Wide Web |
Pääsy | Käytettävissä Jyväskylän yliopiston kirjaston Digi-arkistossa |