The problem of equivalence in translating texts in international reading literacy studies : a text analytic study of three English and Finnish texts used in the PISA 2000 reading texts
The problem of equivalence in translating texts in international reading literacy studies : a text analytic study of three English and Finnish texts used in the PISA 2000 reading texts
ktl.jyu.fi/img/port...koversio.pdf
(Jyväskylän yliopisto - Jykdok)
T021_verkkoversio.pdf
(Jyväskylän yliopisto - JYX)
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
verkkoaineisto (350 s.) |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Institute for Educational Research,
2007.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, soveltava kielitiede |
Sarja | Research reports / Institute for Educational Research, 21. Tutkimuksia / Koulutuksen tutkimuslaitos, ISSN 1455-447X; 21. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Inga Arffman |
Painettu |
Problem of equivalence in translating texts in international reading literacy studies 978-951-39-2907-7 |
ISBN |
978-951-39-3039-4 PDF |