Consumer culture and postmodernism
Finna-arvio
Consumer culture and postmodernism
Tämä aineistosivu on poistettu. Näytetään viimeinen välimuistiin tallennettu versio.
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 online resource (xxvii, 203 pages) |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Julkaisija |
Los Angeles :
SAGE Publications,
2007.
|
Sarja | Theory, culture & society (Unnumbered) |
Luokitus | |
Dewey-luokitus |
306 |
Aiheet | |
Lisätiedot | Mike Featherstone |
Painettu |
Featherstone, Mike. Consumer culture and postmodernism. 2nd ed. Los Angeles : SAGE Publications, 2007 9781412910132 1412910137 9781412910132 9781412910149 |
Bibliografia |
Includes bibliographical references (pages 182-197) and index. |
ISBN |
9781849202329 electronic bk 184920232X electronic bk 1412910137 9781412910132 1412910145 9781412910149 9781446212424 ebook 1446212424 ebook |
Pääsy | Aineisto on käytettävissä Jyväskylän yliopiston verkossa |
Huomautukset |
EBSCOhost |
Julkaisijan tunnus |
EBSCO eBook ocn320985816 |