Teams as breakers of traditional work practices : a longitudinal study of planning and implementing curriculum units in elementary school teacher teams
Teams as breakers of traditional work practices : a longitudinal study of planning and implementing curriculum units in elementary school teacher teams
ethesis.helsinki.fi/julkaisu...teamsasb.pdf
(Useita organisaatioita)
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
238 sivua : kuvitettu ; 21 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
1999.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto |
Sarja | Research bulletin / Department of Education. University of Helsinki, ISSN 0359-5749; 100. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Merja Kärkkäinen |
Verkkoaineisto |
9514586751 |
Bibliografia |
Sisältää bibliografisia viitteitä. |
ISBN |
951-45-8652-2 pehmeäkantinen |