Kundens upplevelser av tjänstekvalitet vid servicemöten : en studie av brudars och frisörers erfarenheter av faktorer som påverkar brudens upplevelser och bedömning av tjänstekvalitet vid brudkamning
Kundens upplevelser av tjänstekvalitet vid servicemöten : en studie av brudars och frisörers erfarenheter av faktorer som påverkar brudens upplevelser och bedömning av tjänstekvalitet vid brudkamning
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
86 s. |
Kieli |
ruotsi |
Alkuteoksen kieli |
ruotsi |
Julkaisija |
Vasa :
Svenska handelshögskolan,
2010.
|
Opinnäyte | Pro gradu: SHH, Marknadsföring |
Aiheet | |
Lisätiedot | Carina Sandstedt |
Järjestelmävaatimukset |
Internet-yhteys, WWW-selain, Adobe Acrobat Reader |
Pääsy | Tillgänglig endast inom Hankens lokalnät. Available only in the Hanken network |