Dynamics of teacher identity construction : Indonesian teachers in Finnish International Teacher Programme
Dynamics of teacher identity construction : Indonesian teachers in Finnish International Teacher Programme
978-952-03-3076-7.pdf
(Tampereen yliopisto - Trepo)
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (112 sivua, 40 sivua useina numerointijaksoina) : kuvitettu |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
[Tampere] :
Tampere University,
[2023]
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Tampereen yliopisto, kasvatustieteiden ja kulttuurin tiedekunta, 2023 |
Sarja | Tampere University dissertations, ISSN 2490-0028; 871. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Metodologia | |
Lisätiedot | Satia Zen |
Painettu |
978-952-03-3075-0 |
ISBN |
978-952-03-3076-7 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |