The self-concept and socio-emotional development of deaf and hard-of-hearing students in different educational settings and their hearing peers in Ethiopia
The self-concept and socio-emotional development of deaf and hard-of-hearing students in different educational settings and their hearing peers in Ethiopia
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
78 sivua, 30 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. Oikea kustantaja Mulat Mekonnen. Julkaisussa virheellisesti sarjamerkintö: JYU Dissertations 41 ja ISSN-tunnus 2489-9003. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2018.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka, 2018 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Lisätiedot | Mekonnen Mulat |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-39-7617-0 |