Merkityksen ongelma kasvatustieteessä : lähtökohtia pedagogisen toiminnan perusrakenteen semioottiseen analyysiin
Merkityksen ongelma kasvatustieteessä : lähtökohtia pedagogisen toiminnan perusrakenteen semioottiseen analyysiin
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (238 sivua) Julkaistu myös painettuna |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
fin eng |
Julkaisija |
Oulu :
Oulun yliopisto,
2004.
|
Opinnäyte | Väitöskirja Oulun yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustieteiden ja opettajankoulutuksen yksikkö 2004 |
Sarja | Acta Universitatis Ouluensis, E, Scientiae rerum socialium, ISSN 1796-2242; 69. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Eetu Pikkarainen |
Painettu (nidottu) |
951-42-7320-6 |
Järjestelmävaatimukset |
WWW-selain ; Adobe Reader |
ISBN |
951-42-7321-4 PDF |