Byrokraatti vai asiakaspalvelija? : Kelan virkailijan toimintatavat ja roolit Yhteyskeskuksessa palvelukulttuurinmuutosten keskellä
Finna-arvio
Byrokraatti vai asiakaspalvelija? : Kelan virkailijan toimintatavat ja roolit Yhteyskeskuksessa palvelukulttuurinmuutosten keskellä
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Kelan virkailijan toimintatavat ja roolit Yhteyskeskuksessa palvelukulttuurinmuutosten keskellä |
---|---|
Ulkoasu |
Myös painettuna (ISBN 978-951-669-816-1) |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Helsinki :
Kelan tutkimusosasto,
2009.
|
Sarja | Sosiaali- ja terveysturvan tutkimuksia, ISSN 1238-5050; 106. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Hanna-Mari Heinonen |
Järjestelmävaatimukset |
Internet-yhteys, WWW-selain, Adobe Acrobat Reader |
ISBN |
978-951-669-817-8 PDF |