Tutkimuksia yhtenäistyvistä ja erilaistuvista oppimisen ja koulutuksen poluista
Finna-arvio
Tutkimuksia yhtenäistyvistä ja erilaistuvista oppimisen ja koulutuksen poluista
Tallennettuna:
Ulkoasu |
455 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Osa tekstistä englanniksi |
Julkaisija |
Joensuu :
Joensuun yliopisto : Joensuun yliopiston kirjasto [jakaja],
2006
|
Sarja | Kasvatustieteiden tiedekunnan tutkimuksia / Joensuun yliopisto, ISSN 0781-2329; n:o 98. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Joensuun yliopistopaino) |
Lisätiedot | Marja-Liisa Julkunen (toim.) |
Sisältö/kappaleet | 9 tietuetta |
ISBN |
952-458-849-8 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Kohti tyydyttävää leikkiä : alle kolmivuotiaiden päiväkotilasten leikin tukeminen osana KENGU-RU-hanketta Koulutulokkaan valmiudet äidinkielentaitojen kehittymisen ennustajina Esiopettajat, vanhemmat ja lapset esiopetuksen kuvaajina Adaptiivinen ja agentiivinen hahmotus Syvällistä ja luotettavaa? : opiskelijoiden mielikuvia kvalitatiivisista ja kvantitatiivisista tutkimusmenetelmistä Laskemisen vaikeudesta : kannattaako kvalitatiivista aineistoa kvantifioida? Toimintatutkimus, arviointi ja opetustyön kehittämisen arki Avoimen yliopiston väylä reittinä tutkinto-opiskeluun Mitä koulutuksen vaihdon jälkeen? : yliopisto-opintojen aikana koulutusta vaihtaneiden kertomukset tarkastelussa Sivistysulottuvuus suomalaisen korkeakoulutuksen asiakirjoissa 1960-luvulta 2000-luvun alkupuolelle Koulun tuloksellisuuden problematiikasta suomalaisessa yhteiskunnassa Sompiossa ei vesivelliä syödä! : kasvatusantropologinen tutkimus Lokan kyläkoulun arkipäivästä Itä-Lapissa Musiikkikasvatuksen uudet tuulet Jyväskylän yliopistossa Miten sitä käsityöllä suomen kieltä maahanmuuttajille opetetaan? Arkipäivän kansansivistystä : siisti esiliina ja taitavat kädet hyvän naisen merkkeinä Hahmoteoria ja taidekasvatus Opettajaksi opiskelevan tietoperusta : kuinka paljastaa kehittymisen prosessi pedagogisten opintojen aikana? Opettajat yhtenäisen perusopetuksen rakentajina Ammatillista oppimista - vastavuoroinen ja monitahoinen verkostomalli Yhtenäistyvätkö koulutuksen polut? : koulutuksen merkitykset venäläisten ja suomalaisten nuorten kirjoitelmissa Program and evaluation planning light : planning in the real world NLP-menetelmä ja taitavuuden tutkiminen MOMENTSin integroitu metamalli : tulevaisuuden monitieteiset opetus-opiskelu-oppimisprosessit ja tiedon rakentaminen mobiiliverkko-opetuksessa Ohjaajien ja vertaisopiskelijoiden roolit opetusharjoittelussa : kohtaavatko toiveet ja todellisuus? |