Nuoren muotoiluyrityksen viesti : viestintästrategia KAKSITVÅ-asustemerkille
Nuoren muotoiluyrityksen viesti : viestintästrategia KAKSITVÅ-asustemerkille
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
49 sivua : kuvitettu + 1 liitevihko (36 sivua) |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Liitteenä kuvitettu vihko: KAKSITVÅ : viestintästrategia 2011-2012. Opinnäytteen produktio-osana viestintästrategia Marjo Kuusisen ja Pia Kedon KAKSITVÅ-asustemerkille sekä Art Goes Kapakka -tapahtuman yhteydessä Helsingissä ravintola Rymy-Eetussa 26.8.2011 järjestetyn Ystävät-muotinäytöksen tiedotusmateriaalit ja viestintä. |
Julkaisija |
Helsinki :
Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu,
2012.
|
Opinnäyte | Opinnäyte (taiteen maisterin tutkinto) : Aalto-yliopisto, Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu, Taiteen laitos, Porin yksikkö, Visuaalinen kulttuuri, 2012 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Johanna Lassy |