The relationship between corporate social responsibility and corporate reputation from a value-laden viewpoint : an empirical study in a Finnish newspaper context
The relationship between corporate social responsibility and corporate reputation from a value-laden viewpoint : an empirical study in a Finnish newspaper context
Tallennettuna:
Ulkoasu |
80, [68] sivua |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Liitteenä tutkimusartikkelit: Liiketaloudellinen aikakauskirja 2004 : 3 ja Journal of business ethics 2006 |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2006.
|
Opinnäyte | Lisensiaatintyö : Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, johtaminen |
Sarja | Reports from the School of Business and Economics / University of Jyväskylä, ISSN 1455-1578; n:o 33. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Marjo Siltaoja |
ISBN |
951-39-2590-0 pehmeäkantinen |