Opettaja kouluhyvinvoinnin edistäjänä : toisen asteen opettajat dialogisuutensa ja autenttisuutensa sääntelijöinä = A teacher as an improver of overall well-being in school : how teachers in upper secondary education regulate their dialogue and authenticity
Opettaja kouluhyvinvoinnin edistäjänä : toisen asteen opettajat dialogisuutensa ja autenttisuutensa sääntelijöinä = A teacher as an improver of overall well-being in school : how teachers in upper secondary education regulate their dialogue and authenticity
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Toisen asteen opettajat dialogisuutensa ja autenttisuutensa sääntelijöinä Teacher as an improver of overall well-being in school : how teachers in upper secondary education regulate their dialogue and authenticity |
---|---|
Ulkoasu |
169, [18] sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona (ISBN978-951-27-1300 (PDF) |
Kieli |
englanti suomi |
Alkuteoksen kieli |
englanti suomi |
Julkaisija |
Kuopio :
Kuopion yliopisto,
2009.
|
Opinnäyte | Väitöskirja Kuopion yliopisto |
Sarja | Kuopion yliopiston julkaisuja, E, Yhteiskuntatieteet, ISSN 1235-0494; 170. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Pirkko Nurmi |
ISBN |
978-951-27-1229-8 nidottu |