Service firms' action upon negative incidents in high touch services : a narrative study
Service firms' action upon negative incidents in high touch services : a narrative study
Tallennettuna:
Ulkoasu |
x, 264 s. : kuvitettu ; 25 cm Även i nätversion ISBN 978-952-232-048-3 (PDF) |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Julkaisija |
Helsinki :
Hanken School of Economics : Library, Hanken School of Economics,
2009
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsinki : Svenska handelshögskolan |
Sarja | Ekonomi och samhälle, ISSN 0424-7256; nr 202. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Helsinki : Edita Prima) |
Lisätiedot | Ritva Höykinpuro |
Verkkoaineisto |
Höykinpuro, Ritva. Service firms' action upon negative incidents in high touch services : a narrative study 978-952-232-048-3 |
ISBN |
978-952-232-047-6 nidottu |