Porvoo Golfin jäsentyytyväisyys
Porvoo Golfin jäsentyytyväisyys
Tallennettuna:
Ulkoasu |
77, [3] lehteä : kuvitettu Opinnäytetyö toteutettiin Porvoo Golfin toimeksiannosta. Tavoitteena oli tutkia jäsenten tyytyväisyyttä Porvoo Golfin tarjoamiin palveluihin. Työssä haettiin vastausta seuraavaan tutkimusongelmaan: Missä määrin jäsenet ovat tyytyväisiä Porvoo Golfin tarjoamiin palveluihin? Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisin menetelmin survey-tutkimuksena. Aineisto hankittiin kyselylomakkeilla, jotka lähetettiin Porvoo Golfin jäsenten joukosta satunnaisesti valitulle otokselle postitse. Vastaajilla oli kolme viikkoa aikaa vastata kyselyyn ja toimittaa se postitse vastauskuoressa. Vastaukset käsiteltiin äärimmäisen luottamuksellisesti eikä vastaajan henkilöllisyys tullut esiin missään vaiheessa. Kyselyistä palautettiin noin kolmasosa eikä vastausprosentti noussut erityisen korkeaksi. Siitä syystä tulokset edustavat vain joukkoa eivät kaikkia Porvoo Golfin jäseniä. Tutkimuksen tuloksia verrattiin Suomen golfyhteisöjen jäsenille teetetyn valtakunnallisen tutkimuksen tuloksiin. Tutkimuksessa käytetty kyselylomake oli sama kuin |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Nimiösivun vastineena kansi. |
Julkaisija |
[Porvoo],
2006.
|
Opinnäyte | AMK-opinnäytetyö : Helsingin liiketalouden ammattikorkeakoulu, Liiketalouden koulutusohjelma, 2006 |
Aiheet | |
Lisätiedot | Minna Kaarakainen |