Värdeskapande produktutveckling i tjänsteintensiva företag : en kvalitativ och vardagslivsorienterad studie om produktutvecklingsarbete i en era när kunder i allt högre grad betalar för ogripbara, men ändå högst förnimbara och värdeskapande, aspekter
Värdeskapande produktutveckling i tjänsteintensiva företag : en kvalitativ och vardagslivsorienterad studie om produktutvecklingsarbete i en era när kunder i allt högre grad betalar för ogripbara, men ändå högst förnimbara och värdeskapande, aspekter
Tallennettuna:
Ulkoasu |
267 sivua |
---|---|
Kieli |
ruotsi |
Julkaisija |
Stockholm :
Stockholms univ,
2002.
|
Opinnäyte | Väitöskirja Stockholms univ |
Sarja | School of Business research reports / Stockholms universitet, 2002:2. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Karin Dahlström |
ISBN |
91-7265-438-4 |