Haku

Yhteisselaus-työkalun käyttöönotto Alma Mediapartnersin asiakaspalvelun tueksi

QR-koodi

Yhteisselaus-työkalun käyttöönotto Alma Mediapartnersin asiakaspalvelun tueksi

Alma Mediapartnersilla oli ollut suunnitteilla uuden työkalun hankinta asiakaspalvelun tueksi Suomen suosituimpaan asuntokaupan verkkopalveluun, Etuovi.comiin. Työkalun pääpainon haluttiin keskittyvän pääosin verkkopalvelun käyttöopastukseen ja asunnonmyyjien avustamiseen myynti-ilmoitusten jätössä.

Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia markkinoilla olevia yhteisselaus-työkaluja ja suorittaa työkalun käyttöönotto palveluvertailun pohjalta. Testauksen pohjalta voitiin todentaa palvelun suoriutuminen sille asetetuista vaatimuksista käyttöönottoa varten. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehostaa asiakaspalveluprosessia ja tuottaa lisäarvoa asiakaspalvelijoiden päivittäiseen työhön. Opinnäytetyötä voidaan myös pitää käyttöönotetun työkalun suomennettuna käyttöoppaana.

Käyttöönottoprojektin pohjalta saatu tieto vahvisti yrityksen ajatusta yhteisselaustyökalun potentiaalista. Aikataulullisista ja tuotannollisista syistä opinnäytetyön ulkopuolelle jäivät työkalun vieminen tuotantoversioon sekä työkalun käytön koulutus asiakaspalvelijoille. Työkalulle on kuitenkin näytetty vihreää valoa ja se tullaan ottamaan käyttöön vuoden 2015 loppupuolella.

Tallennettuna: