Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Pokryshkina, M., & ammattikorkeakoulu, T. (2015). The impact of customer service quality on customer satisfaction in tourism sector. Tampereen ammattikorkeakoulu.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Pokryshkina, Maria, ja Tampereen ammattikorkeakoulu. The Impact of Customer Service Quality on Customer Satisfaction in Tourism Sector. Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015.

MLA-viite

Pokryshkina, Maria, ja Tampereen ammattikorkeakoulu. The Impact of Customer Service Quality on Customer Satisfaction in Tourism Sector. Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Pokryshkina, M. & ammattikorkeakoulu, T. 2015. The impact of customer service quality on customer satisfaction in tourism sector. Tampereen ammattikorkeakoulu.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.