Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Finna rating
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Saved in:
Other Titles |
Miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa? |
---|---|
Physical Description |
180 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Language |
Finnish |
Language of Abstract |
English |
Publisher |
Jyväskylä :
Jyväskylän ammattikorkeakoulu,
[2019]
|
Series | Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja, ISSN 1456-2332; 260. |
Classification | |
Subjects | |
Manufacturer | PunaMusta Oy |
Additional Information | Jorma Kananen |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-830-519-7 |
ISBN |
9789518305180 nidottu |