Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Finna-arvio
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa? |
---|---|
Ulkoasu |
180 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän ammattikorkeakoulu,
[2019]
|
Sarja | Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja, ISSN 1456-2332; 260. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | PunaMusta Oy |
Lisätiedot | Jorma Kananen |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-830-519-7 |
ISBN |
9789518305180 nidottu |