Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
Aaltola_Juhani_screen.pdf
(University of Jyväskylä - JYX)
Saved in:
Genre | |
---|---|
Physical Description |
1 verkkoaineisto (249 sivua) : kuvitettu |
Language |
Finnish |
Language of Original Work |
Finnish |
Language of Abstract |
English |
Publisher |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
[2020]
|
Dissertation Note | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, 1989 |
Series | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 69. |
Classification | |
Subjects | |
Additional Information | Juhani Aaltola |
Digitoitu manifestaatiosta |
Aaltola, Juhani. Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa. Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 1989. 9516800866 |
ISBN |
978-951-39-8314-7 PDF |
Access | Aineisto on vapaasti saatavissa |