Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Finna-recension
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Sparad:
Andra titlar |
Miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa? |
---|---|
Fysisk beskrivning |
180 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Utgivare |
Jyväskylä :
Jyväskylän ammattikorkeakoulu,
[2019]
|
Serie | Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja, ISSN 1456-2332; 260. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | PunaMusta Oy |
Mer information | Jorma Kananen |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-830-519-7 |
ISBN |
978-951-830-518-0 nidottu |