Teams as breakers of traditional work practices : a longitudinal study of planning and implementing curriculum units in elementary school teacher teams
Teams as breakers of traditional work practices : a longitudinal study of planning and implementing curriculum units in elementary school teacher teams
ethesis.helsinki.fi/julkaisu...teamsasb.pdf
(Kansalliskirjasto)
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
238, [13] sivu : kuvitettu ; 21 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
1999
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, 1999 |
Sarja | Research bulletin / University of Helsinki. Department of education, ISSN 0359-5749; 100. University of Helsinki. Research bulletin/Department of Eduacation, ISSN 0359-5749 Research bulletin / Department of Education, University of Helsinki, ISSN 0359-5749; 100. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Hakapaino) |
Lisätiedot | Merja Kärkkäinen |
ISBN |
951-45-8652-2 nidottu |