Tietueen sitaatit
APA-viiteHaavisto, M., & Lindén, S. (1998). Tv-ohjelmien sponsoroinnin merkitys kasvaa. Markkinointi & mainonta : markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median asiantuntija, 24, 24-25.
Chicago-tyylinen lähdeviittausHaavisto, Miia, ja Sonja Lindén. "Tv-ohjelmien Sponsoroinnin Merkitys Kasvaa." Markkinointi & Mainonta : Markkinoinnin, Mainonnan, Myynnin Ja Median Asiantuntija 24 (1998): 24-25.
MLA-viiteHaavisto, Miia, ja Sonja Lindén. "Tv-ohjelmien Sponsoroinnin Merkitys Kasvaa." Markkinointi & Mainonta : Markkinoinnin, Mainonnan, Myynnin Ja Median Asiantuntija, 24, 1998, pp. 24-25.
Harvard-tyylinen lähdeviittausHaavisto, M. & Lindén, S. 1998. Tv-ohjelmien sponsoroinnin merkitys kasvaa. Markkinointi & mainonta : markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median asiantuntija, 24, pp. 24-25.