Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Haavisto, M., & Lindén, S. (1998). Tv-ohjelmien sponsoroinnin merkitys kasvaa. Markkinointi & mainonta : markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median asiantuntija, 24, 24-25.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Haavisto, Miia, ja Sonja Lindén. "Tv-ohjelmien Sponsoroinnin Merkitys Kasvaa." Markkinointi & Mainonta : Markkinoinnin, Mainonnan, Myynnin Ja Median Asiantuntija 24 (1998): 24-25.

MLA-viite

Haavisto, Miia, ja Sonja Lindén. "Tv-ohjelmien Sponsoroinnin Merkitys Kasvaa." Markkinointi & Mainonta : Markkinoinnin, Mainonnan, Myynnin Ja Median Asiantuntija, 24, 1998, pp. 24-25.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Haavisto, M. & Lindén, S. 1998. Tv-ohjelmien sponsoroinnin merkitys kasvaa. Markkinointi & mainonta : markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median asiantuntija, 24, pp. 24-25.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.