Sökning

Hänvisningar gällande denna post

APA-referens

Haavisto, M., & Lindén, S. (1998). Tv-ohjelmien sponsoroinnin merkitys kasvaa. Markkinointi & mainonta : markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median asiantuntija, 24, 24-25.

Chicago-stil citat

Haavisto, Miia, och Sonja Lindén. "Tv-ohjelmien Sponsoroinnin Merkitys Kasvaa." Markkinointi & Mainonta : Markkinoinnin, Mainonnan, Myynnin Ja Median Asiantuntija 24 (1998): 24-25.

MLA-referens

Haavisto, Miia, och Sonja Lindén. "Tv-ohjelmien Sponsoroinnin Merkitys Kasvaa." Markkinointi & Mainonta : Markkinoinnin, Mainonnan, Myynnin Ja Median Asiantuntija, 24, 1998, pp. 24-25.

Harvard-stil citat

Haavisto, M. & Lindén, S. 1998. Tv-ohjelmien sponsoroinnin merkitys kasvaa. Markkinointi & mainonta : markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median asiantuntija, 24, pp. 24-25.

Kom ihåg att kontrollera att källhänvisningarna är korrekta innan du använder dem i din text.