Hänvisningar gällande denna post
APA-referensHaavisto, M., & Lindén, S. (1998). Tv-ohjelmien sponsoroinnin merkitys kasvaa. Markkinointi & mainonta : markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median asiantuntija, 24, 24-25.
Chicago-stil citatHaavisto, Miia, och Sonja Lindén. "Tv-ohjelmien Sponsoroinnin Merkitys Kasvaa." Markkinointi & Mainonta : Markkinoinnin, Mainonnan, Myynnin Ja Median Asiantuntija 24 (1998): 24-25.
MLA-referensHaavisto, Miia, och Sonja Lindén. "Tv-ohjelmien Sponsoroinnin Merkitys Kasvaa." Markkinointi & Mainonta : Markkinoinnin, Mainonnan, Myynnin Ja Median Asiantuntija, 24, 1998, pp. 24-25.
Harvard-stil citatHaavisto, M. & Lindén, S. 1998. Tv-ohjelmien sponsoroinnin merkitys kasvaa. Markkinointi & mainonta : markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median asiantuntija, 24, pp. 24-25.