Kielestä mieltä - mielekästä kieltä : Ainedidaktiikan symposiumi 5.2.1993 : osa 2
Finna-arvio
Kielestä mieltä - mielekästä kieltä : Ainedidaktiikan symposiumi 5.2.1993 : osa 2
Tallennettuna:
Ulkoasu |
238, [5] s. : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi ranska |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
eng swe fre |
Huomautukset |
1. osa ilman osannumeroa. |
Julkaisija |
Helsinki :
Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos,
1993.
|
Sarja | Tutkimuksia / Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos, ISSN 0359-4203; 118. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Seppo Tella (toim.) |
Sisältö/kappaleet | 6 tietuetta |
ISBN |
951-45-6441-3 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Kielitaito sisältönä metakognitiivisten taitojen oppimisessa Aktiivisen lukutaidon kehittämisestä peruskoulun kahdeksannella luokalla osana opetusharjoittelua : tutkimustuloksia ja didaktisia johtopäätöksiä Vieraskielisten lasten suomen kielen opetus Prosessikirjoittaminen oppimisen näkökulmasta Äidinkielen ja vieraan kielen integraatio : kieliopillisen termistön ja käsitteistön vertailua Kielenopetuksen ja -oppimisen kiistakysymyksiä On foreign language learning motivation in the classroom Teknologis-humaanin tiedonkäsityksen mahdollisuuksista Koulutuksessa hankitun kulttuurikompetenssin riittävyys koulun kielenopetuksessa Sanaston muistaminen elaboroinnin tuloksena Elaborointi ja oppiaineiden integrointi Sanastonäkökulma vieraan kielen lukemiseen Några didaktiska synpunkter på datorstödd ordförrådsinlärning Vieraiden kielten asemasta Englannin koululaitoksen opetussuunnitelmallisessa ajattelussa Apprivoiser, ça signifie créer des liens Virtual school : frame of reference for future school? Opettajien visioista ja koulun kehittämisestä Korkeakoulun vieraan kielen opetus tutkimuskohteena : esimerkkinä neuvottelusimulaatio Aikuisten kielitaitotutkinto Terve minä : onnistuvan opiskelun perusta Ainedidaktiikan symposium |