Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Kyckling, K., Saarinen, A., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto, & University, A. (1998). Asiakaspysyvyyteen vaikuttavat tekijät palveluyrityksessä - kyselytutkimus Internet-operaattorin asiakkaille.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Kyckling, Kai, Anu Saarinen, Kauppakorkeakoulu, School of Business, HKKK. Markk. Pro gradu, Aalto-yliopisto, ja Aalto University. Asiakaspysyvyyteen Vaikuttavat Tekijät Palveluyrityksessä - Kyselytutkimus Internet-operaattorin Asiakkaille. 1998.

MLA-viite

Kyckling, Kai, et al. Asiakaspysyvyyteen Vaikuttavat Tekijät Palveluyrityksessä - Kyselytutkimus Internet-operaattorin Asiakkaille. 1998.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Kyckling, K., Saarinen, A., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto & University, A. 1998. Asiakaspysyvyyteen vaikuttavat tekijät palveluyrityksessä - kyselytutkimus Internet-operaattorin asiakkaille.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.