Tietueen sitaatit
APA-viiteKyckling, K., Saarinen, A., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto, & University, A. (1998). Asiakaspysyvyyteen vaikuttavat tekijät palveluyrityksessä - kyselytutkimus Internet-operaattorin asiakkaille.
Chicago-tyylinen lähdeviittausKyckling, Kai, Anu Saarinen, Kauppakorkeakoulu, School of Business, HKKK. Markk. Pro gradu, Aalto-yliopisto, ja Aalto University. Asiakaspysyvyyteen Vaikuttavat Tekijät Palveluyrityksessä - Kyselytutkimus Internet-operaattorin Asiakkaille. 1998.
MLA-viiteKyckling, Kai, et al. Asiakaspysyvyyteen Vaikuttavat Tekijät Palveluyrityksessä - Kyselytutkimus Internet-operaattorin Asiakkaille. 1998.
Harvard-tyylinen lähdeviittausKyckling, K., Saarinen, A., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto & University, A. 1998. Asiakaspysyvyyteen vaikuttavat tekijät palveluyrityksessä - kyselytutkimus Internet-operaattorin asiakkaille.