Hänvisningar gällande denna post
APA-referensKyckling, K., Saarinen, A., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto, & University, A. (1998). Asiakaspysyvyyteen vaikuttavat tekijät palveluyrityksessä - kyselytutkimus Internet-operaattorin asiakkaille.
Chicago-stil citatKyckling, Kai, Anu Saarinen, Kauppakorkeakoulu, School of Business, HKKK. Markk. Pro gradu, Aalto-yliopisto, och Aalto University. Asiakaspysyvyyteen Vaikuttavat Tekijät Palveluyrityksessä - Kyselytutkimus Internet-operaattorin Asiakkaille. 1998.
MLA-referensKyckling, Kai, et al. Asiakaspysyvyyteen Vaikuttavat Tekijät Palveluyrityksessä - Kyselytutkimus Internet-operaattorin Asiakkaille. 1998.
Harvard-stil citatKyckling, K., Saarinen, A., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto & University, A. 1998. Asiakaspysyvyyteen vaikuttavat tekijät palveluyrityksessä - kyselytutkimus Internet-operaattorin asiakkaille.