Sökning

Hänvisningar gällande denna post

APA-referens

Kyckling, K., Saarinen, A., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto, & University, A. (1998). Asiakaspysyvyyteen vaikuttavat tekijät palveluyrityksessä - kyselytutkimus Internet-operaattorin asiakkaille.

Chicago-stil citat

Kyckling, Kai, Anu Saarinen, Kauppakorkeakoulu, School of Business, HKKK. Markk. Pro gradu, Aalto-yliopisto, och Aalto University. Asiakaspysyvyyteen Vaikuttavat Tekijät Palveluyrityksessä - Kyselytutkimus Internet-operaattorin Asiakkaille. 1998.

MLA-referens

Kyckling, Kai, et al. Asiakaspysyvyyteen Vaikuttavat Tekijät Palveluyrityksessä - Kyselytutkimus Internet-operaattorin Asiakkaille. 1998.

Harvard-stil citat

Kyckling, K., Saarinen, A., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto & University, A. 1998. Asiakaspysyvyyteen vaikuttavat tekijät palveluyrityksessä - kyselytutkimus Internet-operaattorin asiakkaille.

Kom ihåg att kontrollera att källhänvisningarna är korrekta innan du använder dem i din text.