Hiki, ähky ja loikka - Osallistujien pedagogisia mietteitä ja ideoita hankkeen varrelta
Hiki, ähky ja loikka - Osallistujien pedagogisia mietteitä ja ideoita hankkeen varrelta
Hiki_ahky_loikka.pdf
(Laurea-ammattikorkeakoulu - Theseus)
isbn9789526085937.pdf
(Aalto-yliopisto - Aaltodoc)
DIGIJOUJOU-hankkeessa työskennelleet opettajat ovat hankkeen toimintavuosien 2017-2019 aikana pohtineet opetuksen ja oppimisen digitaalisuutta ja joustavuutta eri näkökulmista: mitä digitaalisuus ja joustavuus suomen ja ruotsin opiskelussa tarkoittaa, miten soveltaa, lisätä ja kehittää digitaalisuutta ja joustavuutta omassa opetuksessa ja opiskelijoiden oppimisessa. Hankelaisten blogikirjoituksissa näemme askeleita opettajien omasta ja yhdessä muiden kanssa oppimisesta hankkeen edetessä; epävarmuus muuttuu varmuudeksi, ajoittainen digiähky oman asiantuntijuuden kasvuksi ja joustavuus osaksi opettajan arkipedagogiikkaa. Antoisia ja inspiroivia lukuhetkiä!
Lisätietoa: https://digijoujou.aalto.fi/
Tallennettuna:
Kieli |
suomi ruotsi |
---|---|
Sarja | Aalto-yliopiston julkaisusarja CROSSOVER 2/2019 |
Aiheet | |
ISBN |
978-952-60-8593-7 (electronic) |
ISSN |
1799-4969 (electronic) |