Management of commercialization : case studies of industrial, business-to-business product innovations
Management of commercialization : case studies of industrial, business-to-business product innovations
isbn9789526047928.pdf
(Aalto-universitetet - Aaltodoc)
Linkki verkkoaineistoon
(Turun yliopisto)
Sparad:
Fysisk beskrivning |
312 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 952-60-4792-8 (PDF) |
---|---|
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Utgivare |
Espoo :
Aalto University, School of Science, Department of Industrial Engineering and Management, BIT Research Centre,
2012
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Espoo : Aalto-yliopisto |
Serie | Aalto University publication series, Doctoral dissertations, ISSN 1799-4934; 122/2012. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Helsinki : Unigrafia) |
Mer information | Henri Simula |
ISBN |
978-952-60-4791-1 pehmeäkantinen |
Standardnummer |
AALTO-DD-122/2012 AALTO-DISS-295 |