Haku

Measuring the willingness to purchase using methods of neuromarketing

Kuvaan voi liittyä käytön rajoituksia.

Katso käyttöehdot

QR-koodi

Measuring the willingness to purchase using methods of neuromarketing

Linkki verkkoaineistoon (Useita organisaatioita)
Linkki verkkoaineistoon (Jyväskylän yliopisto - Jykdok)
Tallennettuna:
Ulkoasu
117 sivua : kuvitettu ; 25 cm
Julkaistu myös verkkoaineistona
Myös verkkoaineistona ISBN 978-951-799-277-0
Kieli
englanti
Alkuteoksen kieli
englanti
Huomautukset
Julkaisu on tehty tradenomi Lauri Palokankaan opinnäytetyön pohjalta.
Julkaisija Vantaa : Laurea University of Applied Sciences, Leppävaara Unit 2012
Sarja Laurea julkaisut, ISSN 2242-5241; 7.
Aiheet
Valmistaja (Helsinki : Edita Prima)
Lisätiedot
Palokangas, Lauri & Suomala, Jyrki & Heinonen, Jarmo & Maunula, Sini & Numminen, Jussi
ISBN
978-951-799-274-9 nidottu